Na papierze, Facebooku i YouTube


Niedawno informowaliśmy Was, drodzy Czytelnicy, o rozpoczęciu akcji „Zostaw 1 proc. w Markach”. Jej zasady opisywaliśmy w poprzednich wpisach. W telegraficznym skrócie –  proponujemy Wam, aby część Waszego podatku, którą i tak oddajecie fiskusowi – przekazać na rzecz mareckich organizacji pożytku publicznego. Zdajemy więc relację, jak się mają przygotowania do akcji…

1. Nie poprzestaliśmy li tylko na wysłaniu specjalnego wydania Newslettera M@reckiego i umieszczeniu informacji na stronie marki2020.pl. Przygotowaliśmy materiały prasowe, którą rozesłaliśmy do lokalnej prasy. Mamy już pierwszy efekt. Artykuł na temat naszej akcji ukazał się w „ Życiu Powiatu na Mazowszu”. Liczymy na kolejne periodyki, które ukazują się na terenie naszego miasta.

2. Uruchomiliśmy specjalne konto na Facebooku, jednym z najpopularniejszych serwisów społecznościowych. Zapraszamy Was do przyłączania się. Jeśli jesteście gotowi wesprzeć naszą akcję, zaproponujcie także naszą stronę swoim znajomym z Marek.

3. Dopracowujemy plakat akcji. Dzięki wsparciu RIW-BUDU zostanie wydrukowany w profesjonalnej drukarni. Postaramy się je umieścić nie tylko na plakatach, ale miejscach, które często odwiedzacie: przychodniach, szkołach, sklepach.

4. Mamy kolejnych partnerów – tym razem medialnych. Naszą akcję zdecydowały się wesprzeć serwisy internetowe marki.net.pl oraz mojpowiat.pl. Szczególne miejsce poświęcimy mareckiej agencji public relations PRactions. Jesteśmy już po słowie z Łukaszem Jakubiakiem i wspólnie przygotujemy materiały, które będziecie mogli zobaczyć na You Tube. A zatem do widzenia!

  1. Brak komentarzy, jeszcze.
(nie będzie widoczne)